Rensning av hög kvalitet

En ganska härlig dag, har rensat ut både själ och hjärna, men även gamla saker som inte står framme längre. Att plugga med familj är rätt kämpigt och det tär på krafterna, de finns få studer hemma då det är lugn och ro, och man vill ju gärna spendera så mycket tid med dem som möjligt. Snart är de väl utflugna och  och då kommer man väl att sakna all ljud: gräl, xbox, smäll i dörrar, gråt, skratt, innebandybollar som slås mot en vägg, bilar som körs över golvet, olika musik spelas på varje cd-spelare.

Men jag har slappnat av idag i skallen och känner att jag mår hyfsat bra, dessvärre har jag vart tvungen att tacka nej till arbete, pga Göran arbetar em. Jag hittade också en låda i Robins garderob där jag har packat ner en massa fina saker som bara står, fina är de, men jag är less, därav annonsen på Blocket(annonserna).

Har även fixat till det rätt bra i Hugos rum, han har fått ta ett gammal barnskrivbord som vi råkade ha i källaren, och själv är han super nöjd.

Dagens dissning: varför köper man nytt, och ställer undan det gamla... jag kan bara inte låta bli.

Dagens hissning: novalucol, bikarbonat och mandel,,, allt som lindrar halsbränna. jag är snart som en
eld sprutande drake.





image179sov gott// linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0