Tacksam för svar!

En vanlig torsdag trodde jag att det skulle bli, men ack så fel man kan ha. Min mage har arbetat hårt på sin katarr och många saker snubblar omkring inne i mitt huvud. Många tänk och tänk om, har poppat upp,,, och jag har en liten frågeställning som jag gärna önskar svar på:

*Vad betyder delaktighet?
*Är delaktighet något man får eller måste man själv ta för sig?
* Kan man vara delaktig om man ej tillåts?
*Vem har rätt att anse om man är eller icke är delaktig?
*Kan man vara delaktig, fast på olika sätt?
*Hur ska man gå tillväga för att enas om vad delaktighet innebär om man anser olika?

Så ja....

Idag har vi arbetat på bra, vår handledare sa att hon upplevde att vi var på hugget och hon trodde att vi skulle få gå vidare mot en examen nu till jul. Fast det blir ändå i Januari som vi får vår examen.

Hugo har städat hela eftermiddagen och gjort fint tills imorgon när hans moster Elin ska komma hit och sova över. Han har ringt henne ikväll och frågat om hon kunde tänka sig att sova i hans rum på en madrass - vilket hon svarade ja på.
Han startade städningen med att plocka och rada upp alla sina "fina" saker, och han bara råkade ha en tändare gömd under sitt skrivbord(den tog mamma hand om efter att noga ha talat om hur farligt det kan vara). Efeter detta tog han fram dammsugaren och dammsög hela övervåningen, noga ska också tilläggas, sen det bästa av allt: skuringen och den var såååå himla rolig att han har hunnit med svabben i alla rum och sitt eget ett x antal gånger, nu glänser det rent och fint.

Åkte sen med Robin på träning och nu är det snart dax att sova.

  Vad Hugo vill ha!

Kommentarer
Postat av: jenny

men har du sett städvagnet på coop? pillan önskade att hon var liten så hon kunde önska sig ett sånt, hon älskade att städa när hon var mindre :)

2007-11-30 @ 11:01:42
Postat av: jag själv!

jepp, både jag och min vän Hugo har skådat denna lilla vagn med diverse tillbehör, och jag måste erkänna att även jag blir sugen.

2007-11-30 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0