Väggställd, ställdväggad eller?

Idag var det tufft, vi har träffats för att "knyta samman våra vfu" och vår examniator är en tuff dam i sina bästa år, hon har svar på tal och vet själv vad hon är ute efter, något inte vi alltid vet. Hennes snabba frågor sätter griller i huvudet och man hinner tänka 1000 tankar - har jag gjort fel,,,, hjälp
Men allt detta gör hon för att vi bättre ska förstå vad det är vi ska göra och hon hjälper oss igång med tankeprocessen som får en att reflektera och många gånger tänka om i vårt resonemang.  Tack Ingmari, jag tycker du är toppen.

Jag var hemma ganska tidigt och hämtade därför hem Hugo, en väldigt snorig Hugo som inte var säker på om han ramlat eller ej, för han hade huvudvärk. Har gett honom alvedon och bett en ganska trevlig bön om att han ska få vara frisk. Hugo har också hunnit med att ringa självaste Tomtemor, pirrigt och spännande, men nu vet han att tomten har små nissar som kollar runt och ser så att alla barn är snälla nu inför jul.

En promenad, eller kanske rättare sagt, Göran har dragit mig en runda även idag, ont i ben och fötter, men en rejäl prommis fick vi. När vi kom hem tittade jag och Hugo på kort från det att han var i min mage och fram tills dess att han var ca 1 år, och han sa att han nu fattade varför min mage är så stor, den höll ju på att spricka när han var där inne, och det minns han faktiskt.

Dagens dissning: skvaller, när ska folk fatta att allt som sägs inte är sant, och hur kan det komma sig att endel vet mer om en själv än vad andra vet.

Dagens hissning: att se min Robin glad, han är jätte nöjd med ett lus test de haft och de hade gått bra, nu läser han för fullt för att slå lus-testet och göra ännu bättre ifrån sig.

image162see you//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0