Inbakad kassler!

Nu är det inte mat jag pratar om, jag har gått och blivit en inbakt kassler bit,,, stödstrumpor,,, hmm,  obekvämt, snävt, varmt och otroligt osexigt. Men dessa strumpor ska tydligen hjälpa mig att bli av med benvärken,,, har försäkerhetsskull beställt med lillebror ett linement för hästar, som också ska vara muskelavslappnande. Och på sätt och vis, jag påminner om en märr bakifrån=)

Hugo fick följa med till barnmorskan idag, ett intressant besök för hans del. Blodtrycket 130/75, bra. Blodvärdet väldigt lågt, blodsockret låg bra och jag har gått ner i vikt. Mådde gott av berömmet.
Vi fick även lyssna på räkans hjärtljud,, men den var mitt uppe i ett workout pass och det var svårt att kunna lyssna på den länge, den var sällan still.

Hanna, vi tackar och tar gärna emot allt vi får låna från era barn, värdefullt att inte behöva lägga ut alltför mycket pengar. Av erfarenhet vet ju alla att föräldrapenning har ingen blivit rik.





Färgglada och härliga produkter från Kalikå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0