Tema bröllop!

Idag är det två år sedan jag var brud i Hortlax kyrka, den vackraste och underbaraste dagen i mitt liv.

image307

Jag och Göran träffades sommaren 2005, första dejten startade på Coops parkering, sen åkte vi vidare i hans volvo... Många timmar åkte vi omkring, bland annat hamnade vi på Borgaruddens camping, där bjöd Göran mig på en glass. Sen åkte vi vidare, snurrade flera mil bara i själva stan. Jag minns att vi då och då lät armarna snudda vid varandras, och det slog nästan gnistor, vilka snygga armar, och wow, händerna. Göran ville få mig att slappna av av och tillslut kunde jag pusta ut och låta hjärtat hamna på plats igen. Men det är ju så, när man sitter där med den mest snygga kille man någonsin skådat, då är det inte lät att slappna av.
Från den där första dagen, dejten har vi sen hållit ihop, så gott som varenda dag.

Den 5 november vaknade jag av att låten "- Kärleken är", med Jill Johnsson spelades, och efter det kom Göran in i sovrummet, ställde sig på knä och friade. Ett ja kom utan att tveka. Visst gick allt fort, men visst har allt även gått bra. Jag är lycklig och kär än idag.

Den 8 april gifte vi oss i Hortlax vackra och ståtliga kyrka och där fanns våra nära och kära på plats. Festen efteråt blev ett fint minne och jag har tänkt minnas den dagen som den lyckligaste dagen i mitt liv, resten av mitt liv.

image306

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag var där så jag såg dig som brud och dina lyckliga ögon.....

Önskar ER all lycka i framtiden.....

2008-04-08 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0