Illamåenden på olika sätt!

Dagen kunde inte ha börjat värre, vaknade och insåg ganska snart att det är MÅNDAG igen!
Klev upp, hungrig och väldigt sugen på rostat bröd och apelsinmarmelad, ja och ost då så klart. Hann inte mer än börja äta när jag anade ett främmande föremål i munnen,,,, jo- det tydligt.... ett äckligt vidrigt hårstrå. Så var den frukosten förstörd. Saker som får mig att vilja kräkas och kräkas:
* hår i maten,,, bara synen av ett strå får mig att kvälja,,, känna det där äckliga som kittlar och,,nej huvva
* senor i kött, känna en sträng av en sena när man äter
* fläsk,,, äcklig konsistens liknar gummi som aldrig går att tugga klart,,,
* fiskben, det kittlar obehagligt och ger storakväljningar OMG!
* alla mat överhuvudtaget som har konstig konsistens,,,blääää tacka vet jag potatis och plättar,,hårfria då så klart=)

     

Sen när jag började kika på nyheterna insåg jag att jag ytterligare ett år missat att anmäla mig till tjejmilen på skidor. Jädrarns=(
Jag som älskar att åka skidor(ironi).... tänkte lite snabbt mig själv i en åtsittande skiddress,,och vopps,, fick genast en till punkt till min kräkslista ovan.

        

Nä, skidsport är inget för min figur,,, överjäst, men rätt välmående!

Idag har barnen åkt med sin pappa till fjällen, saknar dem redan. Jens och Jonas är hos sin mamma tills nästa måndag,,, och vi har det jätte tomt hemma. Jag är på jobbet nu, ska jobba inatt och kommande natt... Göran arbetar eftermiddag så vi hinner bara ses när jag vaknar på fm.. trist.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Dagens dissning: Han vill bli som Hugh Hefner   http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1916034.ab
Vad Bingo vill bli och inte vill bli, det spelar mig ingen roll,,,, men de som låter sig luras av tanken på kändisskap och pengar,, man gör vad som helst för att komma in i rätt kretsar. Detta gör mig arg, varför ska vi ha ett samhälle som funkar på detta sätt? VARFÖR

Dagens hissning: BOKREAN med start imorgon..Skynda fynda!!


see you

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch.. stackare du, som fick frukosten förstörd. Det är verkligen superäckligt med hår i maten!!
lycka till på jobbet ;-) kram

2008-02-26 @ 10:17:25
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Cissi

Hoppas att du mår bättre och laddar för fullt för FEST! Det ska verkligen bli kul att träffa lite folk! Ses snart i Påle:)

2008-02-28 @ 13:16:05
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0