Skriver en Fredag, men skiver för torsdag=)

Förstod du min rubrik?

Bra.

Gårdagen ägnade jag åt internet och datorn, en vän från skolan skickade mig en länk där man kan göra om tidningsomslag, och göra det till egna personliga genom att sätta in egna foton.
Visar här några exempel, hoppas ej kändisarna på omslagen tar illa upp;)

image259

                                            Detta är alltså Göran & David som posserar glatt!

image262

                                                 Johan väntar på sin öl i Turkiet!

image263
                                               Helena julefin på självaste julafton....

image267
                                         Rebecca med häst, puss på dig själv du!


image260
                                                    Glassätande söta ungar i Turkiet


image268
                                                   Bröderna Bergman Bäcklin badar


image266
                                Jag i smalare skala,, får väl skylla på fukten ute!


image264
                                         Jonte the swimmer and the man!

image265
                                Åh så läcker man är,,, man svimmar ju nästan!


image261
Sportfreaken Nummer 1


Så där, det var några av bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0