Grattis grattis....

ett stort grattis till Göran som idag fyller 41,, hipp hipp hurra på din stora dag......... grattis kramar från familjen 

  

Igår blev det en rätt omtumlande dag, efter misstankar och känningar så visade en glucosbelastning att jag fått diabetes, precis som min far. Min diabetes har kommit nu i samband med graviditeten och den kan försvinna när barnet är fött. Men omställningen lär bli aningens svår, motion och rätt kost, inget socker och ej fet mat = mitt nya liv.
Mina grabbar har åkt till fjällen med sin pappa och Jens & Jonas är idag med sin mamma till Brännfors. Vi ska iväg en sväng och sköta/se över ett hus och sen hälsa på pappa & Inger i deras stuga. Sen om allt vill sig väl ska vi göra ett sista försök att äta på 1906 för pressentkortet Göran fick när han fyllde 40, det går ut den 23e.

Kalaset för Göran är flyttat till nästa lördag, alla är bortresta och vi ser framemot att få höra om div bad och mat och sol äventyr som semesterfirarna har vart med om på andra sidan jorden.

se you.................

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hipp hipp hurra på "Görres" 21 årsdag!

2008-03-21 @ 21:09:53
Postat av: Fasters raka!

Hoppas allt ar bra med er. Har ar allt toppen. Rebecca har fatt ta det lungt idag pga latt uttorkning, tror jag ialla fall. Jag haller tummarna for ditt nya liv och hoppas att det inte ska vara allt for jobbigt. Forhoppningsvis forsvinner det nar fasters raka kommer.Kram pa dig och resten av familjen fran oss alla.

2008-03-24 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0