Hipp hipp hurra





Ja må hon leva,,, mamma fyller 55 år, många grattis kramar från oss

  
image300

idag har Robin praktiserat på Sportringen i Älvsbyn med sin morbror David. En väldigt lyckad dag, tror jag båda tycker. Två lugna filosofer som filosoferar över livets mening och div andra praktiska saker. Jag har passat på att besöka min Åsa, har sett hennes nya familjemedlemmar, Laban & Lillan ( två katter med olika personligheter och aptit på mat). Vi fick oss en lång pratstund innan det blev dags att åka vidare på min besökslista,,, ett Martin besök är numera ett måste. Jag har gått och blivit beroende av denna lilla kille, kom på mig själv att man inte kan äta, lukta, pussa och gossa med andras barn hur man vill, fast Martin njöt, men jag fick hejda mig. Pusskav vid snart tre månaders åler kan inte vara bra.


hmm, hade skrivit hur resten av dagen såg ut också,,, men MORR, denna jä---a sida loggade ut mig och allt som var kvar var detta







Kommentarer
Postat av: Anonym

Gustav eller Laban?....samma visst?:) Jättekul och skönt att se dej och prata med dej igen...Jättemassorlyckatill vännen. / Å

2008-03-17 @ 22:19:40
Postat av: Jeanette

Hej! Det där händer med min datot oxå ibland, det är så jävligt att man bara vill kasta ut den!!
Vilket jättefint kort! Kram

2008-03-18 @ 16:00:54
URL: http://www.jeaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0