Lycka!

Lycka är:

* att leva och vara frisk
* att älska och bli älskad
* att vara mamma och fru
* att ha en fantastisk familj, släkt och vänner
* att ha tak över huvudet och mat för dagen
* att vara nöjd med sitt liv och inte behöva bry sig i andras
* att göra någon glad genom att ge något, inte bara saker, man kan ge kärlek, förståelse, empati många värdefulla saker som inte går att mäta i pengar!


Gårdagen ( alltså torsdag) spenderade jag på skolan, där vi tillverkade och pysslade på som bara den. Jag gjorde två olika tavlor och en igelkotte, ska visa bilder sen. När jag hade sladdat mig hem efter en hal e4 så stod gullgubben och gräddade plättar, mumsigt goda, det var bara att slå sig ner och äta,,,,,,,,,,,, dessvärre var vi fem hungriga saker som satt vid bordet och vill ha, så lite väntetid blev det, men väl värt det!

På kvällen hördes fnitter från Robins rum, han och Jonas hade fullt upp med att skriva små berättelser och rita till dem, när jag sen fick se bilderna forstod jag fnittret. Alla små söta figurer hade en rejäl "---" mellan benen. Hugo var på besök hos William och var väldigt nöjd när han kom hem. Jens & Göran var på träning,,, vilket de allt som oftast är.  Jens är uttagen till helgens match som är på Norrmalmia vid 13 snåret, om du vill komma och kika. Tv hade inte mycket att erbjuda mer än Criminal Minds och det ser jag gärna.

Skå nu gå och se reprisen på förra helgens melodifestival, missade ju den.



Kommentarer
Postat av: Vi från klubben

Ojjjjjjjjjj vad jätte fint du skrev,det sa mycket.
Ha en jätte fin helg och sköt om er,må så GOTT....

2008-03-07 @ 19:38:31
Postat av: jag själv!

tack "klubben" det gläder mig att höra, sköt om gubben och ha en trevlig helg. Imorgon ska vi få rå om dottern din och svågern och det ska bli trevligt.

2008-03-07 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0