Måndag 10 mars

Idag fyller Hasse 61,
fast han ser bara ut som 21.
Som gourmetkock han brukar agera
medan frugan står bredvid(hon regerar),
Ett nytt badrum har de gjort,
och med Hasses talang, gissar vi att det gick som smort.
Vi ser fram emot att träffas i slutet på april,,,
och vi önskar dig allt vad du vill!
Många grattis kramar från oss Bäcklins

image288

                                                                                      Källa för bilden: stämpelgården
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Idag har jens åkt till Italien, vi önskade honom lycka till.... Sköt om dig grabben!
Jonas har åkt till sin mamma och nu är det bara en liten del av familjen här hemma. Robin & Hugo ser på Starwars och fäktas med lasersvärd,,,nya rekord satta: lek ca 2 timmar utan gråt!

Jag har själv vart i Älvsbyn idag, först var jag hos Anette, vi har gått igenom x-jobbet en sista gång.. Samt läst igenom ett annat x-jobb och "rättat" det, vi ska opponera till veckan. Efter besöket hos henne åkte jag till David på Sportringen, där fyndade jag Umbro overaller, en till Jonte & en till Robban, slalomglasögon till Hugo och han fick även ett par varma tumhandskar. Lunch bjöd David på, en suveränt god kycklinsallad på Aramo(tror jag det heter), kycklingen var varm och knaprig, sen är David någon sorts stamgäst där och vi fick nybakt pizzabröd med smält ost på... gott gott! Tack för en god och trevlig lunch.
Efter maten tog jag lill saaben och åkte hem till Monica, men blir väldigt Martin sjuk nu för tiden. Där stannade jag tills det blev dags att åka och hämta Hugo.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Lillräkan mår bara bra, och det gör även hans mamma idag. Igår var det värre, illamåendet blev värre när jag åt och ännu värre när jag inte åt.

"En fördel med att vänta barn är att man vet var man har dem." Yvonne Lombard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0