Nä men!

Så var det lördag igen, match för div 4 laget och Jens är uttagen, det återstår bara att se om tränaren låter alla spela...morr

Jonas och Robins avslutning är inte idag som jag trodde, den är på torsdag, de ska vara på Nimbys värld, vilket blir jätte roligt för dem.

Pojkarna är i full gång, de leker starwars, fäktas, skriker, skjuter och gråter,,, ibland råkar man bara göra illa motståndaren,, Hugo är den som får gråta, ett tacksamt offer att både fäktas mot och retas. Jens börjar trippa på tå, irra omkring, rastlösenheten artar sig i hela huset och han han börjat nedräkningen inför Italienresan som går av stapeln på måndag. Göran fick tack och lov det ordnat så att han bara behöver skjussa en väg, kl 4 på morgon, Janne V hämtar dem vid hemkomsten vid 11. Alla har ju två föräldrar men ibland finns visst bara den ena tillgänglig!

Göran är och inhandlar mat, vi ska nämligen ha middagsgäster här, Helena & Johan är hit kommenderade, det var alldeles för länge sedan vi träffade dem. Lilla sabben står så fint parkerad här utanför och jag njuter av utsikten, jag är verkligen toppen nöjd. Volvon har vi haft på rep än en gång, nu är vi snart uppe i samma repsumma som den summa vi gav för bilskrället. Vore det inte för alla rep hade jag haft ett nytt kök, nya tapeter, golv och innerdörrar i hela huset. ps ett Ikea kök, inget 100000:- ... men men!

image284

När vi vaknade hade vi -17, så kallt har vi nog ej haft det på hela vintern,,, men hellre det än tö, nu kanske vi får ha en vinter ett litet tag iaf. Påsksakerna har börjat komma fram och jag har insett att vi äger bara ett få tal kycklingar, men det blir bra det med. Lite gardin- och dukbyte gjorde susen. Ikväll är det melodifestivalen,,, ett måste att se, men även ett måste som gör mig upprörd rätt ofta. Detta med röstning, hur tänker och tycker folket?
Likadant är det med Let`s dance, vilka åker ut, jo de som kan och har takt ,,, och kvar blir då? Jo, de med stora pattar, snygga häckar och vältränade bringor,, ett plus verkar också vara om man är medlem i Lantbrukarnasriksförening. Visserligen hade Linda med fiolen stora  saker... men en talang på dansgolvet var hon absolut,,, synd bara att hon åkte.

[Bild: Alla. FOTO: Torleif Robertsson/TV4]

Nä, inte har jag tid att sitta här,,, vi hörs   vinkeli vink!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-08 @ 10:54:07
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-03-08 @ 11:18:15
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

läs gärna min blogg om olika ämnen som berör så som invandrare, aborter mm

2008-03-08 @ 11:34:16
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0