Räkans garderob!

Alltså, hur mycket finns det i klädväg åt en liten tjej,,,,, tar det aldrig slut? Jag har råkat handla ytterligare lite kläder, men även pappa Göran har för några veckor sedan handlat,, gissa vad? JEANS - rätt, pappas egna favorit plagg. Ett axplock från hennes kläder:

Köpte denna klänning och body på Blocket för 50:- +frakt,, men jag är ju lite av en "märkesnörd" vad gäller vissa saker och som min svägerska sa,,, -du är barnsligt förtjust i laban, tummen osv..
Jag är jätte nöjd över mitt fynd,, som var i nästan oanvänt skick dessutom.


pappa har handlat bårde jeans och body,,,, bra smak har han!


En body med byxa från Lindex, billigt, snyggt och bra!


detta är också från lindex, kunde kombinera, ta 3 betala för 2.


och Lindex igen,,, alltid snyggt med rött & vitt//

nu väntar vi bara på att damen ska komma ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0