En uppdatering

Det verkar vara många som bloggar=) vilket även gör att jag vissa kvällar inte ens tar mig in för att skapa ett inlägg, när man sen suttit och laddat upp bilder och skrivit en si så där 675 rader jätte intressant text, så händer det mer än ofta att allt bara försvinner, med andra ord, jag har varit sååå arg på denna blogg sida att jag varit nära och ge upp den!

men nu till då förra helgen, som jag missat blogga om.

Fredag den 27 såg vi Wibax och jag säger bara JANNE PERSSON, men så blev han också kvällens bäste spelare, ett bra beslut tycker jag!


Lördagen den 28 hade vi 18 års kalas här, det var en snygg 18 åring som tog emot sina gäster, och kanske var det alla presenter som lockade. Ett kort inlägg om just presenterna, vet nu mera vars man ska låna pengar=)
Några foton från kalaset, glömde bort att fota alla, men det kanske går bra ändå!


På söndag den 29 var jag & Svea på kalas i Älvsbyn, Sara blev 33 på måndagen den 30. Ellen och Max underhöll Svea, Sara fixade med tårta och fika, och jag pratade, pratade och pratade. Grattis än en gång Sara,
spana in gulligaste Ankstjärten//

Måndag den 30, Svea har börjat LE, hon skiner upp och ofta kommer dett stort leende, och gissa vad? Hon är sååå gudomligt söt!


lite andra bilder från den gågna veckan:

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, visst är hon söt den lilla Svea! Hoppas du förstod att vi gärna kommer på hennes dop. Det ska bli roligt att få träffa henne och resten av din familj.

2009-12-07 @ 17:04:58
Postat av: jag själv!

hej carina, vi är så glada över att ni kommer, det ska bli jätte trevligt=)

2009-12-07 @ 17:26:43
Postat av: Sanna

Lilla söta Svea är inte bara söt i verkligheten, hon är dessutom riktigt bildskön. Blivande modell kanske...=)

2009-12-11 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0