Lindas önskelista!

jag skriver en liten lista ifall tomten får för sig att ge även mig en julklapp i år.
(har tjuvkikat under granen och ser två julklappar till mig, det har alltså ökat med 200% sedan förra veckan).

I år önskar jag mig mest att alla ska få må bra, att se nära och kära lida känns slitsamt och det gör mig så ont att jag inget kan göra. Ofta känns allt så orättvist, varför kan inte min familj få ha det bra och må bra. varför ska en trettonårig grabb som aldrig ens gör en fluga förnär behöva drabbas av allt, att ha magkatarr och inte kunna sova, det är sånt jag tänker mig att gammla gubbar över 80 får, men inte unga människor.

Jag önskar också att Conny, Jonas klassassistent får stanna kvar, han är rätt person på rätt plats, men som det ser ut ska han ersättas av någon med en annan utbildning - men vilken utbildning kan kompensera alla år av erfarenhet han har och att han dessutom redan känner alla elever?? svara på den du, Anita markström!

Högt upp står också en önskan att Hugo ska lära sig att läsa, det går massor framåt, och snart kommer han att fixa det, med hjälp och stöd.

Svea blev min absolut bästa julklapp, ingen julklapp i världen går att ersätta henne, hon är en gåva sänd.

Ett jobb åt både mig och Göran vore inte heller fel, att inte kunna slappna av och tänka på framtiden, jobb och en jätte familj att försöja gör att man aldrig riktigt kan njuta av vardagen,, så jobb eller en massa pengar tack!

Snö har jag önskat mig och den kommer för fullt,,, vackert vitt!

Det finns också en person som jag ofta tänker på som drabbades av en svår sjukdom för ett tag sedan, och sedan har tiden varit tuff med div komplikationer, infektioner och annat som gör att hon inte får må gott, en extra julkram till dig B och jag önskar dig ett bra 2010, där du får känna dig pigg och frisk.

om du tomten ger mig allt detta, då tror jag att du finns!

Kommentarer
Postat av: B

God Jul & Gott Nytt År Linda med fam.

Vill tacka dig för din omtanke för andra människor,tycker att du har fullt upp med din fam,ändå har DU ett varmt hjärta för mig.

Jag sänder tillbaka en stor kram till dig,ha det GOTT.......

2009-12-24 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0