Svea 10 veckor gammal!

Idag är våran Svea 10 veckor gammal, den andra tanden har kommit fram, så nu ser man två små risgryn i hennes mun. Hon dreglar en hel del och vi är tacksamma för alla kläder hon har fått, för det blir många ombyten per dag=)

I tors & fredags hade jag kurs och nästa to har jag examination, jag är super nöjd med mitt arbete och har numera en helt egenhändigt skapad logga. Tyvärr har jag glömt att spara om den från indesign till vanlig jpeg så den går ej att visa här ännu. Göran var hemma med Svea och det kändes kul när jag på to-kväll fick höra
-du gör det bra som är hemma med alla, det är ganska fullt upp hela tiden!

jo, tack, jag vet,,, men jag älskar det!

På kvällen hämtade vi hem Jonte som hade följt hem med två klasskompisar, och han hade haft det jätte bra. Vi hoppas att han snart gör om det igen, för det är härligt att se honom så glad. Efter Sjulsmarks trippen svängde vi in på Dollar för att handla hem lite onyttigt gott, där stötte jag på janette och hennes mamma, jag fick stolt visa upp lilla Svea och vi bestämde att vi snart skulle ses,,,, som måste bli av.

Idol, usch, låt skriven för att absolut inte passa calle, fy f.... han vann då våra röster!

Lördag, julklappshandling på stan - massvis med folk, jobbigt, trångt och varmt.
Lucia på Piteå ridstall - en rolig och annorlunda lucia. Tjejerna var så duktiga och jag fick flasbacks av ett ekipage, hon hade precis samma fina lilla häst som det jag hade (Timo) Finast av dem alla var självaste Lucian Rebecca.
Mot kvällen åkte vi till familjen Lundman i hortlax, där råkade jag få i mig 3 vinglas, och oj oj vad skoj jag hade! Synd var bara att vi inte fick träffa Elsas man Fredrik, men vi hoppas att han är hemma nästa gång vi kommer. Elsas bebis Svea nummer 2 var också söt, nästan som våran egen.

Söndag, adventsfika hos Johan och Helena, sen innebandy.
Hugo ska stanna hos pappa en extra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0