Lisa Marklund, kontra andra författare och journalister!

Alltså, är denna häxjakt en typisk "svenskavundsjuke" grej? kan inte ens kommentera all skit det skrivs om Lisa i media, och efter att ha tagit del av den urusla intervjuen i tv4 denna morgon, saknar jag rent av ord. Intervjun i säg var det inget fel på, jag tyckte lisa gav oss alla en bra bild om vad det är som har blivit galet med hennes böcker,,,,, men han som intervjuade henne, vars har tv4 hittat honom, följde han med som en sån där liten grej i ett flingpaket eller?

Nå, nog om detta.

Idag har Göran släpat mig runt en gångrunda här i munkan, jag har fortfarande andan i halsen, lungorna fulla av host å annat som tillkommer vid överbelastning av kondition. Mina ben och fötter värker, armarna är stela,, huvudet bultar, snoret rinner och jag svettas!  vi har gått i hela 35 minuter och jag är SLUT, jag har ingen ork kvar,,,, hade inte insett att jag var så otränad, men vete f-n om jag orkar bli tränad. Nu undrar du säkert vad det är jag tränar till, och inte är det tjejvasan eller tjejmilen, inte heller andörjan eller os,,,,, utan vår kommande London resa.

Hur ska jag orka med att gå och se allt som jag vill se, detta låter löjligt, men jag startade dagen med flingor och mjölk, precis så som hon den där smala gör i reklamen på tv. Satte sedan på mig mina så kallade träningskläder och skor, nu i efterhand hade jag lika gärna kunnat ha skridskor och hjälm, för mina skor var såååå hala att gå i. Om jag nu gör denna procedur varje dag innan London måste jag ju orka med mera av London än i detta nuläge, för nu blir jag trött bara jag tänker på att jag ska ut och gå imorgon också.

Nu måste jag gå och vila lite i soffan medan älgsteken puttar på i stekgrytan, sen ska vi slappa, för om ca fyra timmar är vi två = sex..... och att vila existerar då ej längre!


detta var allt från mig// Linda B Munksund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0