A ladies night!

Har precis avslutat en myskväll med kusin Vickan och hennes barn. Våra respektive är på golfbanen och ska ej hämtas hem ännu, jag bedriver alltså taxi verksamhet ikväll.

Vi har ätit grillat, spelat memory(jag och Ivar kom på 1a plats, Elsa var inte riktigt alltid med i matchen, annat distraherade den unga lilla damen), vi kikade på gamla kort, pratade minnen både långa & korta=)
Tack för sällskapet=)

Göran har hjälpt sina föräldrar att flytta möbler idag, de har köpt sig en lägenhet, en duktig jonte har också varit till stor hjälp vid flytten.

Jag och räkan har vart på BVC, blodvärdet hade sjunkit igen, blodtrycket var högt så det är fortsatt vila som gäller. Ska tillbaka nästa vecka, få se vad som hänt då, om värdena stigit eller.

Kommentarer
Postat av: Sivan

Hittade hit när jag googlade på storfamiljer. Kul med en till norrbottning i bloggosfären =)

2009-07-23 @ 00:19:05
URL: http://meromoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0