resume!

Fredag, att flytta rum är inte så BARA, speciellt när man själv inte kan röra på sig,, men jag pekar och dirigerar så gott jag kan. Mina söner åkte till deras pappa, ännu en gång, de skulle till Borgarudden där de har sin husvagn uppställd. Jonas och Göran gick ut på golfbanen efter middagen och jag var hemma. Fick besök av Sara med familj, de hade varit på PDOL och passade på att uppvakta mig, jag fick en supersnygg brevlåda,, tusen tack. De hade också med sig massvis med babykläder som jag senare på kvällen gick igenom, fann en hel del som jag la av till våran räka, så nu har vi en bra start klädesvägsvis åt bebisen.


Lördag, min rygg, svank, höfter och fogar håller på att sära på sig, har tagit det lugnt, men har ändå kunnat ha främmande. Hanna med familj har hälsat på, hon hjälpte mig att sortera kort från london, bara en så där 400st. Nu är de märkta och i ordning, plats och datum. Elliot och Oliver tinade upp ganska fort och hade jätte skoj med Hugos pistoler och svärd, deras morbror Göran är inte heller sen på att busa upp dem. Nick och Göran passade på att gå igenom hela Englandsfotboll och lite till, men största ämnet var nog ändå Svennis.

På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos morfar & Inger, där var även lillebror David med familj.  Vi åt gott, skrattade, talade minnen, pratade frantid, nutid och dåtid. Vid ett var vi hemma,,, vi hade då även hämtat upp Jens, men det är en annan historia.


Söndag, idag har vi tjuvstartat lite på mitt 35 års kalas. Mina söner har också kommit hem efter en helgs campande.

Tack:
Hanna, Nick, Elliot & Oliver för hand & fotavgjutning som vi ska göra på räkan. Snyggdesign och roligt att ha.
Hasse & Maggan för den vackra blomman, den passade bra i ena köksfönstret.
Mormor & Svenne för pengarna, presentkortet, vasen och alla goda jordgubbar, vi ätit med god aptit och frusit ner resten.
Elin & Jonte, kunde inte ha blivit bättre, precis vad jag behövde, hudlotion för mina onda och torra ben.

tack även för att ni kom och hälsade på/ alltid lika trevligt.

Nu är kl lite över nio och jag kan knappt sitta, har kraftiga sammandragningar som ilar ändå in i .........

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0