En speciell kvinna fyller år idag

Idag fyller an annan beundrans värld kvinna år,,, många grattis kramar från mig till dig. Fann denna dikt på nätet och tyckte den var så fin, precis som dig.

Ett läkande ljus
- av Siv Andersson

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga.

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
- få allt det onda
att helt försvinna.

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer.

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka.

Jag vet med säkerhet att du har många hjälpande händer vid din sida och att du har kraft att fortsätta, önskar dig lycka till med kommande behandlingar. Kram linda

Kommentarer
Postat av: B

Hej Linda ! ! !

Tusen tack för din omtanke och vänlighet...

Ja du har så rätt, de mina är pärlor & diamanter och då klarar man det mästa...

Vill att DU kryar på dig och sköter om DIG...

Kram./ B

2009-03-23 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0