Ulf Dahlen = Sveriges nya miljövänliga alternativ!

Har börjat se hockey, tro det eller ej,,, men bara Luleås matcher. Jag har precis kommit på en jätte bra sak,, om man sätter några kablar till Frölundas tränare Ulf Dahlens mun så kan man driva flera städer med energin från hans "TUGGUMMITUGGANDE",, kolla alltså själv in killen där han står i båset och riktigt våld tuggar på sitt tuggummi. Nu har jag sett snart fyra matcher där han medverkar och tuggandet tycks ej avta, hellre öka.

En annan sak jag har hunnit med sedan min hockey tittar karriär startade förra torsdagen är att maila till Canal + sport, och idag kom mitt svar.

jag skrev följande:
hej, vet ej vart jag kan vända mig med min fråga, prövar detta. Varför kan inte canal + sport använda sig av neutrala kommentatorer inom hockeyn?

fick detta till svar:

Hej!


Vi har fullt förtroende för våra kommentatorer och är väldigt nöjda med dem.

Självklart så jobbar de efter mottot att vara så opartiska som möjligt, det är dock svårt att alltid hålla subjektiva åsikter helt borta.


Vi tackar för dina synpunkter och tar dem till oss i vår ständiga strävan att förbättra oss.


Nu handlade det ej om jag inte anser att kommentatorerna har kompetens, utan jag undrar varför man som tv-tittare hör tjut och glädje skrik när det går bra för Frölunda, medan man knappt nämner Luleå spelarna vid namn.. nåja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0