Min Hugo

Som mamma till tre barn känns det lite svårt att räcka till, Hugo som har vart minst i så många år har det lite kämpigt nu med lillasyster. Han är inte alls elak eller så, han tycker jätte mycket om sin syster och hjälper gärna till, men så snart Svea byter famn till pappa Göran så kommer han och vill krypa upp hos mig, vilket han gärna får, men han har ju blivit lite stor. Jag försöker ägna så mycket tid jag bara kan åt honom, men det verkar ändå inte räcka till. Jag har också dåligt samvete för att vi inte vill att han ska ta hem kompisar nu när denna fb svininfluensa verkar göra var och varannan sjuk här i stan,, men vi vågar och vill helst inte ha hit den sjukan, inte om det går att undvika. Samtidigt som man tänker, är det rätt att nästan isolera sig??

Hur ska man veta att det man gör är rätt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0