Inbokad!

Nu är vi äntligen inbokade på kejsarsnitt, tis den 6/10 kommer räkan att plockas ut. Vilken lättnad, nu är det bara en vecka kvar,, fattar det knappt själv! Vi ska verkligen bli föräldrar, snart har vi alltså vårt barn och jag längtar efter att:

få titta på henne
lukta på henne
känna och klämma
njuta av hennes närhet
lyssna på hennes andetag
se henne i ögonen och på så sätt tala om " att hon är efterlängtad & älskad"
inspektera varje millimeter av hennes kropp
höra henne gråta
 & veta att hon lever!

Ultraljudsbild från i torsdags,,,, bilden är tagen på hon absolut inte alls ville vara stilla, så det är lite otydligt och vissa partier ser inte så bra ut. Det hon har framför munnen och som passerar är navelsträngen... men det framgår tydligt att hon har runda kinder.




Kommentarer
Postat av: Jenny B

Åh, vad kul! Hoppas att allt går bra. Jag kommer att tänka på er. :)

Kram!

2009-09-29 @ 19:51:50
Postat av: Birgitta

Lycka till,tänker på ER ..............

2009-09-29 @ 21:24:35
Postat av: Å

Ohhhh så vacker flicka! Jag ser en klar likhet med en viss tjej som jag känner...skratt. Massor med Kramar till dej från Å...å självklart en hel bunt med LYCKA TILL på Tisdag. Vi tänker på er allihopa :)

2009-09-30 @ 19:47:41
Postat av: Johanna (A:s mamma)

Oj så spännande, håller alla tummar!! Förstår att ni längtar, bara några få dagar kvar nu sedan är ni 7 (!) i familjen! Tänker på er!

2009-10-01 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0