Tonåring på torsdag, men kalas redan idag!

Vi har haft kalas idag,,, mot jubilarens vilja,,, han resonerar sonika så att " det är inte min födelsedag idag, då kan ni inte gratta mig"... Men han har vart nöjd ändå!
Favoritkompisen Alexanders närvaro gjorde inte dagen sämre,, tror förövrigt att det också var han som kom med fyndigaste presenten: kolla själv............ godis i en skål + en massa peggar.


Några foton:




tack:

pappa och Malin för pengarna
farfar för pengarna
mormor & Svenne för pengar + munkjacka
Elin & Jonte för David Beckham deospray
morfar & Inger för pengarna
Alexander för skål+innehåll
Jonas för chokladkaka
Hasse& Maggan för pengarna
Johan & Helena för pengarna

från mig: tack Helena för hjälpen i köket när jag fick mitt insulinfall;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var så lite, jag är glad att kunna hjälpa till med något. Helst skulle jag ta magen (då menar jag det jobbiga som följer med den)ett tag så du fick vila ordentligt. Det behöver du!!Kram på dig. Jag längtar.............massor.

2009-09-22 @ 14:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0