Deppigt värre!

Vad trist det blir hemma utan julgrejset, tomt och färglöst! Tänk så bra att smaken är som baken ,, delad - och att var och en får bestämma precis hur man vill pynta till jul, antalet tomtar, stakar osv..

Nu är nästan allt borta i alla fall och jag längtar redan efter nästa jul, helt klart min favorit årstid på året om den bara inte gick så himla snabbt så hade jag hunnit njuta ännu mera av den.

Svea håller på att få tillbaka lite hår och efter en veckas "SKORV" behandling ser det riktigt positivt ut.



skorvmedelsbehandling!

lite nyvaken!

Idag har vi unnat oss en lång promenad i ett ljuvligt väder, kameran som håller på att pajjat helt fick också följa med, kanske blev det dess sista!

Hugo utanför sin skola som tycks ha snöat igen!


King of the hill


mamma & Hugo


ett stycke Svea fot med tåludd


en stycke klibbig Svea hand med mammas gigantiska pekfinger!


Svea med sin docka Julia, Julia är rätt go att käka på.


Så här kalasfin hann jag vara igår ett tag, sen kräktes jag!


tack faster Hanna för den goa hästen jag fick, den smakar perfekt!


Sista julpyntet, bättre än alla amaryllysar i världen!


Lite småfebrig och trött blir man av tänderna.

Ikväll har vi haft besök av Sanna & Jörgen som snart ska få flytta in i sitt nyinköpta hus,
tänk vad vi också skulle vilja göra så!

Nu ska Hugo i säng för skolan väntar, och han frågade nyss om han kan vara på skolan imorgon eftersom all snö täcker stora delar av byggnaden, han blev besviken när vi förklarande att skolan ser nog till att skotta bort snön och att alla ska gå i skolan imorgon.

Ikväll väntar Johan Falk på oss och vi ska med nöje hålla honom sällskap, ett par helger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0