Våran torsdag i bilder!

Idag har Hugo varit hemma med mig och Svea, hans mage har varit på G. Jag trodde att han skulle drabbas av vinterkräksjukan, men det verkar vara "mjölkmagen" som spökat, måtte inte mjöljintoleransen komma tillbaka. Svea har inte varit på sitt bästa jag, lite småkrasslig fortfarande, vill ej sova och gråter en hel del, men vi gör vårt bästa för att ha det bra ändå.


Kyckling & ris för jobbiga magar!


Halloj, här är jag!


Plask i plurret, vattnet yr när Svea sparkar!

Snart helg och det ska bli skönt, jag känner mig låst utan bil, tack och lov för julklappspengarna för de lär spenderas på en bil vilken dag som helst! I helgen ska vi så klart se Lets Dance, äta gott och umgås.. skriver mer sen.

###########################################################
Underbara citat från Robin i veckan

" mamma, jag känner att jag blir glad när jag tittar på kylskåpsdörren" (en bild av Svea sitter där)

"mamma, när jag blir myndig och skaffar tjej och vi ska ha barn, hur många pyjamasar tycker du att jag då ska skaffa?" ( Robin funderar när jag stup i ett får byta kläder på Svea som kräks)
###########################################################

Ikväll har Luleå spelat mot Djurgården och vunnit med 3-1, härligt!

Tummen upp till tandkräm, hur gjorde man förr, ja man borstade utan förstås, men ändå,, jag älskar att ha nyborstade tänder, det käns så skönt och bra- friskt!

Tummen inte upp för PT-tidningen som bara blir sämre och sämre

Till dig david, idag har vi kommit på vad du ska få när du fyller år, och jag lovar, det är unikt, bara ett enda exemplar!
Hoppas du blev nyfiken nu;)



Kommentarer
Postat av: David

...Jaaaa!



2010-01-15 @ 01:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0