En härlig känsla har lagt sig till ro

Idag är dagen jag sent skall glömma, årets match har just ägt rum på Norrmalmia, WIBAX mot ÖJEBYN. En match som har fått många engagerade och hela hallen var full av entusiastiska innebandy freak, därav då mig och min familj. Vi var där i god tid för att snuva åt oss våra vanliga platser och som vanligt tog vi upp en hel radda med stolar, Sanna, Åsa och Max hade vi också med som sällskap. Jag kan tänka mig att jag ej är ett socialt sällskap under matchen, med tanke på min träningsvärk så är jag liksom ihög form och spelar med jag med. Matchens början såg inte bra ut och Öjebyn tog snabbt ledning, något som jag snabbt kände en bitterhet mot, och värst är när jag sitter framför sådana där som skriker å hejjar på ett annat lag, det kryper i kroppen och jag får räkna till 10 tyst för att kunna behärska mig. På bilden nedan är några av spelarna med. Idagens match vill jag ge Anderas Moren, Peter Lundström, Nisse och som vanligt vår målis Lantto en extra applåd, bra spelat.

                                                           Bild: PT tidningen

Annars har jag idag haft lite ytterligare pyssel för mig, jag är en sann djurvän och detta hade jag tänkt visa alla små fåglar ute, men mitt alster blev inte så som jag hade inbillat mig och jag tror Göran skäms om jag lägger ut en bild på hela konstverket på nätet. Jag får absolut inte sätta det på räcket ute på balkongen, så jag har fryst ner det hela igen i frysen, men blir det stor efterfrågan på en bild så kommer det givetvis en=)

Pluggandet har funkat bra för oss, vi har nu gjort intervjudelen och observationen och det känns skönt, när vi sitter där och skriver så händer det att något sånt där "klokt ord" poppar upp, idag kom ex disponerat,,,, efter detta examensarbete är jag säker på att vi kan söka för nobelpris, skulle vara häftigt att få sitta där och äta med alla högheter, problemet skulle vara just det där kring ätandet, vilka bestick osv.

Jag har ikväll sett såå söta bebisar på Norrmalmia och känner jag efter så,,, visst suger det i mamma tankarna, men vi får väl se vad framtiden har att säga också.

Dagens dissning: godis, varför ska det finns så gott om olika godisar när man ska försöka hålla sig från dessa, det finns ju fler godissorter än vad det finns nyttigheter som morötter, gurka och annat sånt som man bör äta, men nä, av dessa finns det typ bara ett enda av.

Dagens hissning: WIBAX såklart, en härligt match med ett härligt lag,,,,åh vad innebandy är skoj

        

Kommentarer
Postat av: Åsa o Max

Vi KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVER bildbevis på skapelsen !! Vi håller ju på att spricka av nyfikenhet :)

2007-12-08 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0