Onödig fakta

Hmm, man blir bortskämd med jullov, vaknade elva och hade inte alls någon lust att vare sig vakna eller kliva upp,,, ett par extra snurr i sängen fick det bli innan jag pallrade mig i stå upp läge! Kallt och hurrvit inne, så jag fantiserade över en het kopp med te, sagt och gjort, skulle just börja dricka när mamma ringde och en timme senare var te:et kallt och Pt tidiningen ledig. Mamma Ann-catrin hade mycket på hjärtat och pratade, frågade och berättade, ett väldigt intressant samtal och jag insåg nu återigen hur mycket jag beundrar henne(fast jag är sååå arg ibland). En väldigt klok och förnuftig dam det där!

Vet egentligen inte vad vi gjort idag, men tiden har gått på iaf. Ett besök i Hortlax kan vi anteckna, där bröderna Göran & Johan körde bilrace så det small i både bord och golv. ( De två blev som barn på nytt och stackars Elliot som vill leka med småbilarna fick vackert se på)... En snabb visit på Ica Kvantum innan vi åkte hem, gjordes och vi handlade inte en enda godisbit.

Till middag tillagades det Varm potatissallad A la David.
Ruccola sallad
Soltorkade tomater
Fetaost
Kokt potatis som man sen steker upp, lite flingsalt på detta

Dressing
Olivolja
Pressad vitlöt
En klick senap
Salt & peppar                                               
                                      

Personligt Om MiG
Vad heter du? Linda
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nu mera är jag rätt nöjd, när jag var yngre tyckte jag att Katarina var vackert.
Vilket stjärntecken är du? Lejon
Vart bor du? Piteå
Bott utomlands? nix
Flyttat antal gånger? ojdå, fick det till 7 hela gånger
Vart skulle du vilja bo? Vet faktiskt inte, men lite utanför själva stan

UTSEENDE
Hur lång är du?
164cm
Hur mycket väger du? hmm, hoppar över den frågan
Hårfärg och frisyr? aningens rött lurv
Ögonfärg? Grön, blå brun/gul, beror på ljus
Mest nöjd med? mina tänder
Minst nöjd med? Min kroppsform
Skostorlek? 37/39 varierar från fabrikatör
Glasögon? Jepp
Har du några piercingar/tatueringar? har två tatueringar och hål i öronen

FAVORITER
Filmer?
Wallander, Beck
Låtar? Blandad musiksmak
Årstider? Julen
Mat/dryck? Thaimat
Djur? HUND, men har kanin, marsvin och firrar
Färg? rött, svart, vitt
Parfym? Laura Biagiotti
Tv-program? Criminal Minds & Bones

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka?
En svart ullkappa, knälång och en softshelljacka
Vad använder du just nu för skor? mest promenadskor
Favoritfärg på kläder? grått/vitt/svart
Favoritmaterial på kläder? ?
Favoritaffärer? Varierar hela tiden, Kapp ahl, HM Lindex..
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte många kronor, men ibland måste man

GREJER
Plånbok:
En D&G, liten och svart
Tandborste: Colgate medium
Smycken: Min vigselring
Solglasögon: Vet ej märket
Nagellack: mest genomskinligt
Mp3: nope
Mobil: Nokia någonting

Oj, det där måste ha varit intressant läsning, en massa viktig fakta om just mig!

Dagens dissning:
Just det! Stringtrosor, opraktiska, obehagliga och på mig osynliga.

Dagens hissning:
Jepp, Hotpants, de sitter bra, de syns och de är bekväma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0