Onsdag 5 december

En inte alltför trevlig dag, regn och rusk som tär på den fina vita snön har irriterat mig ca 12 mil idag. Dvs resan till och från Luleå. Vår observationer & intervjuer är klara nu och vi vill tacka Mandaskolan för det trevliga bemötande vi fått. Vi blev klara i god tid och jag kunde med gott samvete åka och hämta Hugo på dagis, inne på hans avdelning höll barnen på att klä julgranen och det lät gulligt när de(ca 5 barn) disskuterade med varandra vars varje liten polla skulle hänga. I hemmets lugna vrå har vi skapat tomtar och pepparkaksgubbar, vi har lyssnat på julmusik och pratat julklappar. Hugo önskar sig en egen gran med pynt och Robin är sugen på en Guiness rekordbok 2008( vilket vi redan har inhandlat). Nu ska jag slappa med Tv4as bönder och hoppas att de gör rätt val, sen hoppas jag att jag ska somna, det har vart dåligt med det på sista tiden.

image188

image189

Visst vart de söta!

Har idag satt ihop några Linda tänk:
* Tänk om man fick ha en vit och fin vinter utan regn, jag hoppas att vi får behålla den lilla snön som finns över julen.
*Funderationer kring att bli popstjärna, nja, tankarna kommer och går och efter Robins positiva och fina komplimanger så måste jag nog satsa;) Han tror att jag blir en ny Anna Book( fast det var ju där där med c-kupa och typ dd-kupa, men det är klart, som popstjärna tjänar man pengar och då kan man ju köpa sig en "look".
*Vad vore livet utan bubblor, bubblor är vackra att se på, de är mystiska i form och ibland färg, de kan låta nojsigt när en bubbla spricer(tänker då på såpbubblor), man kan leva i sin lilla bubbla, man kan köra eb bubbla, man kan blåsa bubblor, jag tror närmare bestämt att jag gillar bubblor väldigt mycket.
*Varför krymper mina kläder?
*Finns det någon som aldrig någonsin har ljugit?

Dagens dissning: naglar som går av och så blir det små irriterande vassa kanter som sticker ut och som bara tvingar en att gnaga till så att det där lilla vassa som irriterar försvinner,,,och VIPS, ja då har man bitit bort hela nageln.

Dagens hissning: Susanna Simonen, tjejen som alltid sätter andra före sig själv och som alltid ställer upp till 100%.

Graphic GardenGraphic Garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0