Så kom måndagen,men behöver inte oroa sig för det!

Har arbetat hårt idag och insett att vad skulle ett arbete vara utan vikarier? Alla är sjuka och vi är alldeles för få vikarier, tänk om alla insåg att det faktiskt är värdefullt att de finns vikarier, hur skulle det annars gå?

Arbetade till tre, åkte sen hemmåt för att hämta Hugo. Klev in på Båtsman och fick en chock när jag insåg att jag inte sett hur långt hår min son har fått förrän nu, han är i akut klippbehov. Har ju inte sett honom sedan igår morse, kanske har hårt vuxit super snabbt, eller?

Kikade i almanackan
Tisdag 8.15 PBU    14.00 Aspergerklass Öjebyn
Onsdag 8.30 Mandaskolan för observation och intrevju- 16.00
Torsdag Annette hit för plugg- 13.00 möte på skolan ang Robin
Fredag ex träff med Anette heldag   FREDAG: årets match Wibax div 2 möter Öjebyn...... gruvar, men ett måste!
Lördag 9.30 samling Pontushallen seriesammandreg p95, kvällen middag här med Monica, Rikard och Lisa( såvida de inte är på BB)
Söndag: tom

Dagens dissning: ovassa knivar, hela mitt arbete är fullt av ovassa knivar, kunde inte ens sticka hål på en plastförpackning tidigare idag. Snälla chefen, ge dem en knivslip i julklapp!

Dagens hissning: Tvättmaskinen... har idag insett vikten av att ha en fungerande tvättmaskin, hur gjorde man förr? Eller hur ides man tvätta förr?

Lallas grafik

Idag har vi fått årets 1a julkort och jag antar att det kommer att komma ännu fler under månadens gång. Tack Hanna med familj, tjusigt med guld.

nu får alla ha en underbar måndagskväll// Lallas grafik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0