27 juli och därmed min 33 års dag

tusen tack för alla som önskat mig grattis, krya på dig aggis, lyckönskningarna kommer från hjärtat elias och till kusin vitamin cissi, ni vet singel tjejen;) tack så väldigt,, ps det finns gott om tårta kvar för den som vill ha.
Tack även från London Hanna med familj för det fina e-kortet
och sen alla pressfotografer, journalister och ni andra som bevakat min 33 års dag.

Har haft en underbar dag med nära och kära, först på plats var min Sara med make och barn fick både Sia ljus och tillhörande fat + ett kakfat från Pentik och lite quickcuts som hon stansat åt mig, efter det kom pappa & Inger och de hade ett jätte trevligt kuvert med sig, Stina kom och av henne fick jag en bok som kommer att bli till stor glädje, Johan, Alexander, Malin & Rebecca kom med ett presentkort på Lindex med kravet att jag ska handla åt MIG SJÄLV och ingen annan, ska dessutom besiktigas på Dammbrovägen sedan. Hasse & maggan kom också upp och det hade också ett sånt där trevligt kuvert som kommer att passa mig bra i Alanya...
Av Göran och barnen fick jag ett kort där texten lyder
Grattis min underbara fru, du får välja mellan ett playstation 2 med singstar och mickar, eller en ny mobiltelefon eller en ny digitalkamera....
aj aj att måste välja när det är tre saker jag väldigt gärna önskar mig, men jag tar playstationet det har vi roligt med allihopa.
Tack min kära make,, älskar dig

Är på jobbet nu och behövs så jag måste avsluta här å nu// vi hörs
ps jens visst sköter du dig på PDOL??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0