den bästa dagen i mitt liv!!

Måndag den 23 juli, alltså vilken dag,, först vill jag lyckönska min kusin Elias & hans Magnus ett underbart liv tillsammans och grattis till förlovningen som ska ha skett under helgen,, många kramar från mig och min familj

Dagens stora rubrik i är
" GÖRAN HJÄLPTE ÄLDRE TANT I NÖD"
Gissa om jag är mallig, min älskade gubbe har idag räddat en tant från att ramla och slå sig illa inne på Buketten i Piteå. Tanten snubblade över en låda på golvet och höll på att drutta omkull alldeles förskräckligt mycket, men räddaren i nöden tog ett stadigt tag i damen och parerade samtidigt med andra armen så att inte några vaser skulle gå i kras, sen frågade han damen om det gick bra, och hon tackade honom så hjärtligt.

                                                                           image20

Men inte nog på det bra, min allra bäste svåger Johan har ringt och ville prata med MIG,,, tänk, bara med MIG,,, wow, tänk om han ringer någon fler gång? Hoppas kan man ju.
Samtalet slutade med att jag och Helena pratade ihop, eftersom vi är de som tar de stora besluten i våra familjer, och vi ska ha middag på måndag för hela drösen, grilla och ha det trevligt.

Jonte har idag gjort ett snyggt mål i träningsmatchen mot Piteå,,, hejja gubben, du blir nog en ny Zlatan ska du se.

Ska bara påpeka att bilderna / dvs korten som jag har lagt ut är alla samtliga tagna med mobil och sen mms:ade hit, det är därför skärpan är under all kritik. Måste få någon som kan lära mig att krympa mina vanliga fotografier.

Lite reklam vill jag också göra för en alldeles unik blogg-sida som jag kikat på idag, super seriöst gjort

http://kitchenbloom.blogg.se/

väl värd att titta på, framför allt om du tycker om design och inredning.

Idag har vi varit ett par i två år, detta firade vi på Thaigarden, där åt jag så jag blev illamående, men vad gör man inte när man är snål? Varför Göran var inne på buketten idag, kan man se på mitt köksbord, där står nämligen tre underbart vackra röda rosor. Tack min kära.
                                                                                 image21
                               önskar mig många fler sådana stunder med dig Göran//kram & puss Linda

Kommentarer
Postat av: Elias

Tack så hemskt mycket för lyckoönskningarna. Kram

2007-07-27 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0