kunde inte riktigt låta bli...

att skriva en sista gång för idag, är på jobbet nu och har precis städat klart, ska se Bones på 3an på ett tag. Eftersom att jag aldrig själv lär bli kriminalare,,, (fast vissa fall hinner jag lösa innan både Beck och Wallander har löst brotten) så älskar jag alla dessa kriminalserier,, å tänk vad är det som egentligen är så faschinerande med mord så att man vill se sånt?

Här har solen strålat ikapp med tiden hela dagen, ingen gav sig:) Har lyckats få lite färg, om man tittar noga så synd det. Har också kommit på att jag ska investera i en baddräkt inför resan, kan vara bra om jag själv inte heller orkar se eländet välla ut. Min svärmor har imponerat ikväll, hon gav sig upp på våran jätte lika studsmatta, vilket jag fortfarande inte vågar, och ner kom hon också välbehållen. Jonas har vart hos oss hela eftermiddagen så jag har haft stor hjälp med våra små djur, sen har han berättat vad han önskar sig i juklapp, och det var allt från ett eget rum med fondvägg i svart - Pirates of carribean 3an..... sammanlagt fick han nog ihop en önskelista på ca 100000:-

Det är ju jätte trevligt med alla er som lämnar en liten hälsning, och du Elias- jag ska försöka komma fram med ett vettigt svar på mina två frågeställningar tills på lördag, vi kan diskutera det över lite fika:)Sen tror jag bestämt att du får lov att komma förbi någon dag och visa mig hur man får ner bilderna till en bra storlek.

När jag nu ändå håller på här som bäst så vill jag tillägga att jag saknar morgon rix med Gert Titti & Roger, det är sååå tomt utan deras röster.

Till er därborta i London vill jag också hälsa att det var synd att inte burken fylld av ryssvärmen funkade, nästa gång tar vi en hink med lock. Hoppas ni ändå har det bra trots vädret och att ni hinner se mesta möjliga av staden som jag är så imponerad av.

En fråga till er damer som läser detta: hur gör man för att övertala sin man att det skulle bli jätte bra om vi kunde åka på IKEA någon gång? Väldigt tacksam för svar snarast.

Puss på dig Göran där hemma, hoppas du får sova gott
//kram linda

Kommentarer
Postat av: Elias

Yes, vi ses imorgon :) Och det skulle ju inte vara så dumt att komma hem till er. Jag har ju aldrig varit där du bor nu. Ha det!

2007-07-06 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0