lördag 28 juli

en rätt trevlig dag trots allt regn, mitt hår däremot det gillar inte alls när det är fuktigt och rötmånad, släpper jag ut tofsarna då ser jag ut som en äkta rödtottsafro- någonting,,, vill ha vanligt väder så håret blir normalt igen, eller normalt för mig iaf.

Vilken talang jag har lyssnat och beundrat idag,  Malin Nordmark från Skuthamn som vann talanjakten nu idag. Helt klart bäst av alla jag hörde, och vilken härlig utstrålning den tjejen har, tro mig, hon kan gå långt,,, hejjja Malin å grattis från oss.

Vi har vart på present jakt, och fann precis det vi skulle ha, sen fick grabbarna åka hiss inne i Småstaden ett par varv, ett himla roligt nöje och dessutom gratis. Hittade så fina kläder till Hugo på Kapp Ahl, en t-shirt med Musse och byxor till, sen valde han själv badbyxor- svarta med en döskallepirat på, jätte coola. Göran passade på att spela keno och annat sånt där som han brukar grejja på med, Jens köpte sig en t-shirt som han var jätte fin i. Handlade gjorde vi på Kvantum och det slank ner många goda ting i vagnen. Vi hyrde även en film, Eddie Murphy spelade två roller.

Vi åt en god middag, såg filmen ihop och Robin hade en sånt härligt leende under filmen gång, härligt att se för mig som mamma. Jens har gett sig iväg på kvällens PDOL, i t-shirt och jens i detta regn väder, men vi önskar han använder regnponchon Göran tvingade honom att ta med i fickan.

Nu ska jag snart på jobbet, hoppas det blir en lugnare natt, det hörs rätt väl från festivalområdet och in på jobbet, något som stör de boende, tyvärr!

Hade önskat att jag kunnat se Markoolio ikväll live, han är så bra med sin Ingen sommar utan Reagge, men ha de gött// vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0