Lördagen den 14 juli

Äntligen bra väder, inte för varmt eller kallt, helt perfekt i min smak. Kom hem fem minuter tidigare imorse, det gick snabbare att gå med stavar, somnade gott efter ett tag. Idag har vi vart i morfar och Ingers stuga, barnen har badat i havet och under vattenspridaren. Sen åkte Robin, Hugo & Göran ner till fotbollsplanen och övade lite bolltakter, jag var hemma och fixade med middag. Viktoria, stefan & Lovisa kom förbi och hälsade på ett tag innan de begav sig hem till nya villan på Kronan(Luleå). Robin och Hugo har sett på små filmer via nätet och skrattat så hjärligt åt dem. Jag och gubben har legat i soffan och inväntat mitt arbete som nu närmat sig med stormsteg, jag ska vara där 9 ikväll för jag vill se när man firar vår underbara prinsessa på hennes 30 års dag. Tror att jag är en av de få som tillhör den skalan som är såååå otroligt stolt över vårt kungahus/kungafamilj i Sverige, varför kan jag inte fatta??
Kan någon ge mig svar på det?

Annars har jag nog inte så mycket mer att tillägga just nu,,, //vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0