måndag 30 juli

jajjemän Åsa, det är mycket du inte vet:)
tex pardans i aerobics grandfinale, tango show i madrid, hip hop a la new york,,, du vet vi turnerar för fullt,, men det bästa är nog duett i svansjön, tyvärr är alla biljetter slutsålda. Och det lilla extra är att se mig i det där små tygstyckena och trikåerna som snörper åt mina graciösa ben och midja, jag är som skapt för balettdräkten.

En ganska hektisk dag, sov till 10, barnen skötte sig så fint på morgonen, plättar till frukost/lunch, med hugo ut på stan, klippning kl 13, hem å fixa inför middagen. Tillverkade Carros ananaspaj och det blev en succe`, gjorde även en kladdkaka. Vid halv fem kom Helena och barnen, hon hjälpte mig med fix och Johan kom som den grillande räddaren i nöden,,,, efter fem var all mat klar och alla gästerna på plats. En jätte god och trevlig middag, sen blev den årliga brottningsmatchen av,, usch,, men nytt för i år Alexander tog hem guldet, farbror Göran åkte ner på silver,, låt se nästa år? Tack alla för en trevlig kväll.

Nu är klockan strax efter 22 och Csi är avklarat, trött så inni nordens och nu ska jag SOVA gott.

Extra många kramar till min Åsa// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Åsa

TACK SNÄLLA DU!!...
Å måga kramar tebax.

2007-08-01 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0