Måndagen den 9 Juli

Klockan är nu ca 20:36 och jag ska åka på jobbet vid nio,,,, men inte nog med det.... VI SKA PÅ IKEA IMORGON, det blev lite snabbare än tänkt,,
Johan och Helena har vart förbi och visat fotografier från London och nu är man ännu sjukare på att åka dit. Men i alla fulla fall så erbjöd de oss att komma med till Ikea imorgon för dom skulle dit och investera i nya möbler, och vi tackade självklart ja. Så hör nu här, snart är jag inte enda kvinnan i Norrbotten som inte besökt stället, snart hör jag till mängden. Men vi har lågbudget så vi ska mest bara köpa papper och annat små jox.

Idag har vi tagit med Jonte, Robin & Hugo till Leos lekland, och det var minsan värt vart enda öre, barnen lekte och roade sig i nästan två timmar. Besökarna på leklandet bestod av ca 98% Älvsbybor. Fulla av svett fick de tillslut akut törstnöd och vi åkte till Ica maxi där de åt och drack.

Korv och pasta blev dagens middag, vi hade bara en meny idag och likt andra barn så äter Hugo helst bara korven och hans bror bara pastan,,, men vad gör man?

Cissi min kusin har idag begett sig tillsammans med sin väninna Linnea på en husvagns semester genom hela vårt rike, från Piteå ner till Skåne,,, tufft och beundrans värt. Önskar dem en trevlig resa.. och för er alla som inte vet fick de lite resepresenter, bland annat 80 kondomer och annat som kan vara bra att ha i nöd.
Nu ska jag packa ihop det jag ska ta med och sen slappa lite innan jag ska iväg// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså....lilla vän, får jag bara lägga till nåt som ger rymd till IKEA fundringarna dina...
Jag hade kunnat ställa mej till skaran av "ICKEIKEARE" om det inte hade varit så att min gode man tagit mej till Sundsvall ....JAG 40 år fyllda och första gången på IKEA i våras. De du!!!
Ha det så bra där ute i KÖPTRÄSKET och håll fast börsen....hahaha :) Kram i massor Å

2007-07-09 @ 21:03:13
Postat av: Carolin Forsberg

Hej Linda! Vilken bra blogg, kommer att försöka kolla ofta men tiden är lite knapp nu sen Mimmi kom till världen! Jag var på IKEA i torsdags med syrran och mamma, fast handlade knappt något. Ska vänta lite för jag och Magnus har snart många inköp att göra... :) Har ju inte hunnit berätta för dig att vi köpt hus i Nybyn och flyttar på söndag. Det blir riktigt kul! Du får komma och hälsa på någon gång. Ska försöka bli bättre på att höra av mig. Kram! /Carro

2007-07-10 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0