Onsdag 18 juli

grattis grattis till Tim Jonsson/ Lundström i Älvsbyn som fyller 6 år idag, såg dig i tidningen och du ser lika glad och sprallig ut nu som då jag sist såg dig... Önskar dig en jätte fin födelsedag:)

Inget regn idag inte, här har solen strålat ikapp med de få moln som visat sig på himlen. Robin & Jonas har vart på havsbadets äventyrsbad och var väldigt nöjda när de kom hem, Jonte hade träning vid halv sju så Ingela kom och hämtade honom. Robin har roat sin lillebror och de båda har haft ljud för sig som låter ungefär som två syskon som älskar varandra, Hugo har lagt sig nu äntligen och Robin ska se Star wars på dvd.
Hugo har haft främande hela dagen, först kom William och efter ett tag dök Edvin också upp. De har lekt, sprungit, ätit och druckit, sprungit lite till, hoppat och även små grälat lite. För Hugo som är aningens blyg blev det jätte skumt att få hit två kompisar, så första tiden sa han just inget, men sen kom även han till sitt rätta jag.

Göran har fått lite till bältros och har ont i både hud och muskler, och vi som trodde att de höll på att ge med sig... Han tröstar sig även idag med ostkrokar.
Själv har jag duschat och använt mig av sånt där,,, som tar bort hår,,,, aj aj vad det svider, men hårfritt vart det!

Till dig Sanna,,,,, friend´s are angels on earth,,,, tack för att du finns.

A Friend's Greeting

I'd like to be the sort of friend that
you have been to me;
I'd like to be the help that
you've been always glad to be;

I'd like to mean as much to you
each minute of the day
As you have meant, old friend of mine,
to me along the way.

I'd like to do the big things and
the splendid things for you,
To brush the gray from out your skies
and leave them only blue;

I'd like to say the kindly things that
I so oft have heard,
And feel that I could rouse your soul
the way that mine you've stirred.

I'd like to give you back the joy
that you have given me,
Yet that were wishing you a need
I hope will never be;

I'd like to make you feel as rich as I,
who travel on
Undaunted in the darkest hours with you to
lean upon.

I'm wishing at this time that I
could but repay
A portion of the gladness that
you've strewn along my way;

And could I have one wish this year,
this only would it be:
I'd like to be the sort of friend
that you have been to me.

- Edgar A Guest -

nu ska jag gå och se om jag kan få någon smula ostkrok jag med// vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0