Söndagen den 15 Juli

Kvavt väder, jag var blöt i svett innan jag var hemma på morgonen, la mig efter en snabb dusch och sov till efter elva. Hugo fick äran att komma och låtsas väcka mig, för honom är det jätte jobbigt när jag sover och han är hemma. han är en riktig morsgris som gärna skulle vilja vara med mig hela tiden och gärna så nära det bara går. Hugo har idag berättat om den lilla hästen han har sett som hade en egen studsmatta, men den hoppade inte, den gick bara på den.
Jonte kom på hojjen hit vid ett snåret och har lekt med Robin ändå tills de cyklade iväg hem till Durrnäs där Jonte bor med sin mamma Ingela. Det var en lycklig Robin som hade packat sin rygga med div saker för att sova över hos Jonas.
Vi , dvs jag Göran & Hugo har vart vid hamnen och kikat på båtar, lärt Hugo kasta sten(ps, det var inte jag), sen har vi byggt med duplolego ett jätte hus med stall och hundkoja och andra smarta finesser.

Göran är lite piggare, men huden bränner och smärtar till och från, men inga nya utslag och de han har håller på att torka ut.

VARNING: ÄT EJ GODIS FRÅN VIKTVÄKTARNA OM DU EJ HAR EN TOALETT I NÄRHETEN.....

Min bror och hans familj är i Lycksele och har idag vart på djurparken, nästa sommar ska jag & Göran hyra ut våra barn dit, tror det lockar många turister:) De får givetvis en fin hage och en egen studsmatta där de kan utföra sina konster, och de kan även många andra konster så som äta en chipspåse under fem minuter, se samma film ca 10 dagar i sträck vid sängdags.

Nu är det min sista natthelg för denna helg, ledig fram till torsdag natt så vi åker nog till stugan på tisdag och stannar där tills på torsdag, om vädret vill sig. Ska köra bil till jobbet ikväll, hade nästan feber, eller hade feber men inte så mycket, håller på att bli rejält förkyld så jag ska hem och sova på en g, får gå ut senare på dagen om jag orkar/// kram på er allihopa

hoppas resan gick bra Åsa, du börjar bli haj på det där med buss, kanske du får vipkort snart:)
Och om du läser detta Marita L,,,,,,, alltså, vilken utstrålning du har,, kan inte annat än beundra dig,,, hoppas du fann vad du sökte på Kvantum

sov så gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0