yiiihoooo

nu är det äntligen över, kaoset inne i stan, man kan köra bil utan att köa in från timmerleden, man kan gå utan att behöva riskera livet och framför allt,,,, det finns lediga parkeringsplatser. PDOL vi ses om ett år.

En lugn och skön dag, satte sovrekord, hon var nästan halv ett när jag klev upp idag, kan inte säga att jag sovit riktigt hela tiden med männen i huset vakna, men skönt var det att ligga kvar och somna om,,, gång på gång. Vi fick främmande av David med familj som stannade till på väg hem från Byske, ett mycket kort med trevlig visit. Kort blev den för att vi skulle på kalas, många stjärnor fyller ju år så här på sommaren:)
Alexander fyllde 17 i Juni och hade kalas idag hos pappa Johan, vi har ju även fått träffa Alles tjej Malin, ett stiligt par. Helena fyller när vi är i Turkiet och för att underlätta uppvaktandet så gav vi henne presenterna idag. Jag kunde pusta ut när vi åkte därifrån, den årliga brottningsmatchen mellan Göran å Alle kom aldrig på tal idag,, får hoppas att den inte gör det imorgon heller under "grillpartyt" vi ska ha ihop med Johan & Helena här. En sorts hej då middag för Hasse & Maggan som åker i slutet av denna vecka hem till sig i Helsingborg, fast ett kort hej då, vi ses ju inom två veckor igen på okänd mark.

Jens har åkt till sin mamma nu på em och kommer hit för att äta imorgon, men kommer och bor här igen först på fredag. Robin har haft en " vela vara själv dag" och Hugo är Hugo, han har fått en ny idol näst efter Johan, nämligen Alle. Han sa till Jens att om han vill sitta med honom i planet så får Alle sitta i mitten mellan dom.

Grabbarna ser på sporten på tv och jag ska snart jobba sista natten för denna helg, blir sen ledig fram tills på fredag då jag går ut natt igen.

Ha det bra// Linda


image24Jag Å Göran i en jitter bugg

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söta ni är du å Göran :) ..... å jitterbugg?? Där får man höra vilka dolda talanger ni har...hahahha.
Sköt om er! Kram Å

2007-07-30 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0