Detta duger inte!

Det är om man får beklaga sig ur tråkigt att vara sjuk, och jag känner att jag absolut orkar praktisera imorgon,, så watch out Louise, here I come. Min Erica är ledig fredagar och då har jag skaffat mig en Louise att svansa bakom. Jag har idag lyckats manipulera Göran till att fixa sådana små saker här hemma som gör att det ser lite trevligare ut, men det var inte utan buller & bång,,,, så klart gick det icke som herr Bäcklin hade tänkt sig och både han å skruvarna bråkade med varandra, men tillslut satt hyllorna på plats. Ibland skulle jag vilja spela in Göran när han är "in action", hans ordförråd är aldrig så litet som då, det blir mest en och samma fras som kommer ut! Men han påstår att han svär mindre nu än förr och det är därför jag skulle vilja få honom att höra hur han låter,,,, för det smittar av sig, jag och mina barn har börjat med den fula ovanan som dessutom låter fult och otrevligt.

Torsdag brukar vara en bra tv dag med inte nu längre, jag tror att kanalerna har någon slags tävling dem emellan, vem kan visa sämsta programmen och vem kan sända mest repriser? Tävlingen ligger alldeles säkert oavgjord, för alla kanaler har mest bara skräp.

Robin gick på Båtsman & hämtade hem sin lillebror idag, gissa om man som mamma blir stolt, nu har jag två så pass stora barn att man kan be den andra om en tjänst och sen att den yngre lyder den äldre och följer med,, inte alls illa. Robin har haft en kraftig huvudvärk och han vill helst vara ifred, Hugo han har lekt med min dockteater och han har mixtrat på med det mesta.

Dagens dissning: blyerts pennor som är trasiga innuti, så att hur mycket man än vässar dem så går stiftet alltid av.. Tack för stiftpennor, dem måste man ialla fall inte vässa.

Dagens hissning: Skratta inte nu, men Robert Broberg, hans låttexter är så finurliga att de blir både lättsamma och trallvänliga, är man dyster ska man definitivt lyssna på någon av hans skivor. Ge han en chans, du kanske tycker
om det!

Fann gamla bilder.................


Robin år 2000, höstcamping                                                           Jag och Mindy år 2000, höstcamping
image104image105
 Robin och mindy i fjällen år 2000
image106
 Mindy som tomtenisse 2000
image107

Min lillebror David sommaren 2000
image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0