Söndag 28 oktober + en timme

Sov länge även idag, tog en varm och skön morgon dusch, piggnade till något och blev överlycklig när jag kom på att man skulle ställa tillbaka klockan en timme,,,,,

Kom hem vid tio snåret igår, det gick bra att jobba, trevliga arbetskamrater och sköna brukare gör jobbet extra trevligt. När jag kom hem satte jag mig för att meditera lite, kan egentligen inte meditera men jag är bra på att bara slappna av, tänka igen dagen och reflektera över sånt jag vart med om. Göran hade gjort det mysigt med chips( ett måste om man myser) tror inte aftonbladets viktklubb fattat det än. han hade också hyrt nya Die Hard, vi åt upp allt chips inom ett par minuter, sen mådde vi illa, men filmen var bra,,vilket alla Die Hard är i mitt tycke.

Om jag då fortsätter med denna dag så har vi köpt ett furukök av Johan och Linnea, detta har vi hämtat hem från Granträsk. Tanken var att vi skulle byta ut det mot det vi har, men på hemvägen kom vi fram till att vi ändå vill ha ett nytt kök från Ikea, men vi ska ta detta i furu och sätta upp det i tvättsugan, för där har vi inga skåpar, och jag vill gärna ha plats där jag kan mixtra med mina blommor och annat som "sormar". Det kök vi har nu ska vi fixa upp med spakel där det är trasigt, färg, nya handtag, bänkskivor och en ny diskho med kran..

Vid tre snåret dök mina underbara killar upp/hem, de hade haft en trevlig helg med sin pappa. Innabandy hade vi på schemat och vid fyra klev vi in i vårt andra hem, nämligen Norrmalmia. Wibax vann,,,,, de spelade bra och bäst idag var nog Erik nr 7, men det fanns gott om andra duktiga lirare också,, sen är ju Peter Lantto helt suverän i målet. Önskar att de går lika bra till helgen då de spelar hemma igen. När vi skulle städa läktaren efter matchen hittade jag en mobil telefon, på displayen stod det,,,, det vackraste jag vet är när du kom!    hmmm vad kan det betyda, telefonen hittade sin något generade ägare och förklarade att det var flickvännen som skrivit det=)

Nu är vi hemma och jag ska jobba natt, åker vid nio och kommer hem vid halv åtta, sen ska jag ägna hela morgondagen åt mina söner, vi ska äta god mat, måla spöken och annat sånt där som även deras mamma finner väldigt roande.

image110

www.detoforklarliga.se/detoforklarliga/parse.php?p=spoken.html

en sida att läsa om du vill veta mer om våra spöken.



image111

http://www.mythsandlegends.net/haxor.html

en sida för dig som vill veta mer om häxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0