Billig fylla

Ett tips, vill man få en behaglig salongsberusning helt gratis, prova då detta: (onsdag morgon)träffa skolverket, handla, laga mat, läxläsning med sonen, städa och plocka upp, åka på jobbet, arbeta 11 timmar,(torsdag morgon) åka på healing behandling, luncha med en go vän, åka på skolan för en föreläsning, träffa två nya handledare i min nystartade extra kurs, åka hem, åka med Robin på träning= allt utan att sova. Jag kan ärligt säga att Linda är slut i rutan och snart ska jag sova.

Nu tar jag det lite saktare,,,,, natten på jobbet gick jätte bra, och nu till det häftiga: nämligen healingen, det var en spännande och annorlunda upplevelse, kall och varm, jobbig och trevlig, ljus och mörk, skön och obehaglig,,, och allt detta beroende på var Monika la sina händer. Detta är något som jag definitivt vill testa igen, det kändes skönt och ljust efter åt,, många knutar har lättat upp sig under dagen som gått.

Lunchen åt jag hos Viktoria, hon hade en god blandning mellan kyckling och pasta och en massa grönsaker,,, efter maten åt vi glasstårta och den var också god,, Ett jätte trevligt besök som jag tror vi ska ta och införa oftare, men då måste Lovisa vara vaken, vill ju träffa henne också.

Föreläsningen med Tomas Kroksmark var helt underbar, att få lyssna på en pedagog med stora erfarenheter och som dessutom kan berätta detta på en komiskt och underhållande sätt, det är få förunnat. Han sa många sådana där "poletten trillar ner" saker och vi fick skratta både högt och ofta åt hans exempel och förklaringar.

Ska fatt mig kort,,,
Dagens dissning går till parkeringsbristen inne i stan,,, letade en nu ikväll, överallt var det fullt, köade sen på Kvantum för att få en plats.
Hissningen går till Ingela Bäcklin som har tagit på sig tränarrollen för pojkar -95, trots att jag vet att hon har fullt upp, men det är alltid samma som får ställa upp. önskar att vi föräldrar visade mer tacksamhet och uppskattning. Tack Ingela, utan dig hade vi inte haft ett p-95 lag=)

Göran är betydligt piggare och det känns skönt för oss alla, så imorgon ska jag ta honom med i nya gallerian, där kan vi stor shoppa för hela mitt csn lån/bidrag, då lär vi inte få mycket, jo ett gäng plastkassar om man ser till mängden, eller varför inte tuggummin i en sån där automat.
Nu blir det bara mer trams, vi hörs när jag är jag igen..........................Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0