Fy på dig morfar!

Denna dag har Hugo prövat på en hel del bus & hyss, och när jag sagt åt honom, då svarar han bara - morfar har sagt att jag ska göra så - morfar har lärt mig - morfar ville det
Måste ta ett snack med min pappa och höra om detta verkligen är sant, för enligt Hugo så skojar han inte. Hugo har även idag hoppats på att jag skulle bort, så att morfar & Inger skulle komma tillbaka och "vakta" honom. Men om morfar lär honom sådana dumheter som att man ska riva Robins lego byggen, då får nog inte morfar vara barnvakt mer. hör du nu det morfar?

Robin har haft en lugn och stillsam eftermiddag, han är trött och i sin egna värld, men han ser framemot en helg på Norrmalmia där han ska hejja på Wibax. Hugo har även hunnit med att ha besök av William, och de har lekt och roat sig bra. Själv har jag läst och antecknat, skriver loggbok så gott jag hinner, när man läser många böcker på kort tid så blir det lätt att man blandar ihop olika böcker och vilken filosof som sa si och en annan så, därför brukar jag föra loggbok över studentlitteraturen. Göran har jobbat och han är inte alltför kry, han är små risig i både hals och mage. Vi får hoppas att han kryar på sig, han ska vara matchvärd hela helgen under DM:et.
Nu ikväll har jag riktigt pysslat om mig och min hud, måste säga att jag är supernöjd med produkterna från Mary Kay, det känns en stor skillnad upplever jag.

Nu har vi nästan bestämt oss för vilka soffor vi ska inhandla, hoppas bara vi hinner få dem innan vi ångrat oss.
image84
den här har våra grannar fast deras är en svart hörnsoffa, den är skön och himla snygg..

image85
dessa är vi också sugna på

image86
detta är Görans favorit, men jag vill ej ha träet, och jag verkar ha slutrösten:)

nu ska vi snart se på 2 1/2 män, e underhållande och rolig serie på 3an för dig som inte sett....
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0