Härliga höst

En fin och underbar dag, har haft tid för mig själv på förmiddagen, ägnat mig åt en "läxbok", inte alltför rogivande, men ett måste! Det vackra vädret har gjort att jag känt mig piggare än på flera dagar och imorgon så är det slutkoll för att säkert få det bekräftat att missfallet är över, det känns skönt. Jag vet att jag är stark och jag vet att jag kommer att komma över det som hänt, visst minns man alltid att man vart gravid, men inte så att jag tänker på det hela tiden, hoppas jag.

Tack faster för din hälsning och japp, jag orkar absolut med skolan:)

Till Cissi, vi sörjer med dig.

Och tillsist vill jag önska Helena, Rebecca och Birgitta en härlig vecka i Bulgarien.....

Många kramar //linda

Kommentarer
Postat av: Hortlaxsvägerskan

Det tackar vi för, jag är övertygad om att vi kommer att få en trevlig vecka tillsammans, dock inte lika varm som Turkiet. Håller tummarna att allt går så bra som möjligt i morgon. Tänker på dig!!!Kramar till dig från mig.

2007-09-04 @ 22:01:43
Postat av: Cissi

Tack linda, men det är ju verkligen ingenting motför vad ni tvingats gå igenom... hoppas att vi kan ses snart!

2007-09-04 @ 22:05:27
URL: http://csomicissi.blogspot.com
Postat av: mig själv

hej svägerskan i hortlax, allt gick bra,, sköt om er nu, kram linda

2007-09-05 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0