Livsviktigt!

Jahapp nu är man kändis på heltid, boken som jag är med i har just kommit ut på marknaden och till min stora förskräckelse så är jag med i ett helt eget kapitel och med bilder å allt. En av bilderna är en sån där riktig närbild, där varande por syns i ansiktet och mina ögon ser ut att tycka det hela är väldigt pinsamt. Börjar förstå hur det känns för Brittany Spears att bli fotad i ur och skur.
Jag är rätt nöjd med texten och innehållet och mitt budskap om hur viktigt man är som pedagog, du har valet i dina händer att antingen hjälpa eller stjälpa en elevs drömmar, självförtroende, intresse samt många andra viktiga delar i ett barns liv för att kunna utveckla ett livslångt lärande. Det finns pedagoger som lyckas ta död på allt (inom bara loppet av några minuter) som utgör grunden för en elev att lyckas. Mycket hänger på dig som pedagog och därför är det också viktigt att tänka sig för om man verkligen är rätt person på rätt plats inför en grupp förväntansfulla elever.
Pengar! jag kommer nog inte alls att tjäna pengar på boken, men jag fick ett eget ex och jag är tacksam för att jag fick ut mitt budskap. Boken kommer inte att bli någon bestseller heller:) men vill man ha skoj kan man alltid kika på bilden där jag och min fd lärare Eva gör snöänglar i en stor hög med snö.

Göran är sjuk, rosslig,febrig och smått förkyld,,, ( aningens lik han i tv-reklamen). Hoppas han tillfrisknar, det är inte alls trevligt med sjukdomar. Robin har vart på badet och Hugo ligger i sin säng och väntar på mig, ska gå och natta honom nu// linda

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

JAAA!! Jag känner en kändis!!!!!!=)
Måste be dig skriva en autograf nästa gång vi ses;)
Ska starax se idol...men tänkte på en grej, när du sparar ner bilder så ska de sparas i GIF-format.....typ......Eller är det nåt annat som spökar...*tänker så det kankar...*
Lycka till!!
Vi ses snart skulle jag tro.....
/M

2007-09-25 @ 20:17:14
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: jag själv

visst ska du få min autograf, måste bara öva först så att jag får till en snygg en;)
jo, det är ju just det där, när jag laddar över mina bilder från kameran så blir de gigantiska,,och jag vet inte hur man får ner dem i mindre format,,,,, jag behöver hjälp!

2007-09-25 @ 22:18:19
Postat av: Hortlaxsvägerskan

Hej vännen! Ser fram emot att få läsa om dig i boken, har väntat ett tag på att den ska komma ut. Bilden på dig görandes snöänglar lät intressant.....Ha det gott så ses vi när ni piggnat till. Kramar till dig från mig.

2007-09-25 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0