ljuva fredag

Usch vilken start på dagen, försov mig med en hel timme,brukar kliva upp halv sex när jag börjar åtta i Luleå, men vaknade halv sju. Rusade upp, borstade håret medans jag satt på toa, borstade tänderna( när jag klivit upp från toan), klädde mig och försökte sen väcka Hugo, Klädde honom i hans yrvakna tillstånd och mådde själv dåligt över det jobbiga uppvaket han fick. Gjorde iordning två mackor, bar Hugo till bilen och WROOOOM järnet till dagis. Lämnade Hugo ca kvart i sju och suck!!! hade i all hast glömt att de var skolfoto dagen till ära, men med den otroligt suveräna personalen löste sig allt, de lovade att fixa till honom i håret samt tvätta upp hans ansikte. Tack å lov hade jag tagit en ren tröja på honom, så vi väntar med spänning nu på att få korten hem.
Hämtade upp mina pendlar polare och starx före åtta var vi på skolan, examination stod på dagens schema. Den gick jätte bra och jag kände mig väldigt nöjd med mig själv.

Nu har Robin party och det märks på barnen att det är fredag, de är trötta och busiga grabbar som försöker koncentrera sig på filmen de valt att se.
Jag ska åka på jobbet om en timme ungefär, så nu ska jag sluta med detta// tack å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0