Lördagens bragdmedalj....

borde gå till mig, har suttit i massvis med minutrar och verkligen försökt förstå vitsen med fotboll, den enda jag kom på var att en del av spelarna är rätt snygga där de springer å jagar bollen. Göran han hoppar, fräser, svär, hjälper spelarna på traven från soffan här hemma, det går ej bra, men han gör det ändå. Han är super impad av Zlatan,,, men jag vill mena på att Zlatan har ju bra betalt för att sköta sitt jobb bra och då är det väl inte så konstigt att han är bland de bättre. Inga mål vart det heller, gula kort hit å dit, och det värsta av allt, detta var bara kval inför en massa massa fler minutrar med fotboll. Åh pust!

Denna dag har vi spenderat i Luleå, där har vi gått på stan, fikat på kultur huset, sett folk i mängder, hälsat på hos Viktoria med familj och beundrat deras fina nya hus. Vi hade tänkt besöka ännu fler när vi likaså var i Luleå, men tiden räckte inte riktigt till. FOTBOLLEN väntade ju:(

Nöjd är jag däremot över våra nya sänglampor, det blev väldigt bra. Nu ska jag se det jag har väntat på hela kvällen, Den siste scouten, med Bruce Willis, en riktig höjdar action film från det goda 90talets början.
Men som sagt var, ögonfröjd......image76image77image79image80image81också han då!

Kommentarer
Postat av: cissi

Klart att du förtjänar en bragdmedalj!!! Tycker jag absolut. Men nästa gång Göran ser på sport kan du passa på att skriva lite om dej själv här på din blogg för du har blivit utmanad. Kolla in min blogg...

2007-09-09 @ 14:59:07
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0