Måndag = skola

Klev upp 05.30, gruvade en sekund för att väcka upp Hugo som brukar bli arg på direkten, men idag kom jag på en sak, jag satte på dvd:n med Pettson & Findus, och det funkade, han fick vakna i sin takt och ver sedan på ett strålande trevligt humör. Sanna åkte med idag till Luleå, vi kommer att gå i samma grupp, lite komiskt detta, hamnade i samma grupp som Sanna & Anette som jag läst Lua med, Ingela(Görans ex) och min handledare i den ena kursen är Görans bror johans förre svärfar. Vid uppropet på skolan så satt Ingela bredvid mig, och jag var namnet efter hennes och som vanligt fick vi frågan om vi var släkt,,,,, ett skratt hördes genom hela salen, alla vet ju vid detta lag hur det ligger till:)
Det kändes faktiskt rätt bra att komma igång, litteraturen blev för en gångs skull billig, och vi kommer att pendla ihop några stycken, bra för ekonomin.
Nu ska jag se på Csi......

Många kramar till dig med Åsaimage71// Linda

Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka till med studierna! Hoppas du känner dig stark nog efter allt som hänt den senaste tiden.

2007-09-04 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0