Nyhet på min blogg

Kom på att jag också måste skaffa mig en sån där återkommande sak att ta upp på min blogg, jag är en trogen radiolyssnare och hör nästan varje dag på rix fm, där de hissar & dissar. Nu ska jag också dissa och idag dissar jag vägdårar, de som kör utöver sin förmåga, gasar, burnar och skrämmer vettet ur andra bilister. Vi mötte en sådan en idag, en kille ca 20 i en vit porsche, han kom på två hjul i den lilla rondellen i Öjebyn och hade det gått 2km/h snabbare då hade han voltat rak i mötande trafik.
Hissa vill jag en tjej som arbetar på Ica Kvantum här i stan, hon skyndade efter plåster (utan att sucka) när jag skurit mig på en burk inne i affären. Tack för ett trevligt bemötande och för din omtanke, fler sådana på affärer vill jag ha.

Mariakoden nämde något i en kommentar åt mig,,, och svar på det: japp jag har gått och blivit en riktig innebandy fanatiker, jag har enbart canadiankläder, canadian rygga och äter endast energidryck och gröt, jag lyssnar bara på sportradion, spelar på måltipset, läser alla sportresultat på nätet samt alla div tidningar som kommer ut. Jag ägnar varje ledig minut åt att se innebandy och sörjer för att jag inte själv platsar i något lag, inte ens pojkar födda 2001 vill ha mig med i laget,,,,,
NÄ, jag skojar ju, jag gillar innebandy men enbart Wibax, ödslar ingen energi på andra lag och jag ser ej sport m.m. Rocker är också helt oki, men jag har ju min innebandygubbe Göran och han är ju bäst!

Leif kom och hämtade grabbarna, de skulle och äta middag tillsammans innan han åker på jobbet imorgon. Hugo sken som en sol när pappa kom( diesel mersans knackande ljud hördes långa vägar) i sin bil. Möte ang Robin och Jonas innebandy ikväll, plugg och mat, så ser min kväll ut.

Yiihooo, har fått provsvaren och jag har inga invärtes förändringar sjukdoms mässigt sett. Ska däremot på mera undersökningar imorgon,,,, men jag vet ju att jag är frisk.

// linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0